cansu0655 her bebekte olmuyor, hemen olan bir şey değil zamanla oluyor. Bazı bebekte de hemen oluyor. 3-4 ayı bulan var,1 seneyi bulan var. Sizin yapmanız gereken birşey yok. Olunca hiç ellememeniz gerekiyor, banyoda falan ıslanınca da ellemeyin kabuk tutarsa da ellemeyin. O kendi kendine düzelecek. Bizde hiç oluşmadı mesela.