Selamben_ bir sürü süt arttırıcı kullandım, Solgar,humana Stil tea, promalt, mamsel stil tea, galactago, lactamil toz içecek, lactamil anne çayı, ziya dede süt çayı, doğadan anne çayı… ve ismini hatırlamadığım birkaç tane daha vardı, içlerinden bestlak en iyisiydi halen devam da ediyorum. Birde anason rezene kimyon kişniş karışımı da iyi hem süt yapıyor hem gazada çok iyi geliyor.