Feyzosumunannesi Kızlar 5 gün geciken adetim yaptığım 2 test ve kan tahlili sonucumu merak eden arkadaşlar haber ver demişlerdi. Kan tahlilim sabah belli oluyor ama şükürler olsun Regl oldum 🙏❤️ Rabbım isteyene versin inşallah 🙏
birazquality Feyzosumunannesi çok sevindim. İstediğiniz, kendinizi ikinci bir çocuğa hazır hissettiğiniz zaman olsun inşallah🌼
kahvepres Feyzosumunannesi korkutmak istemem ama yarn siz yine e nabızdan sonuca bakn bazen üstüne görülebilioyr ben mesela üstne görmstm
Ruya_sahin35 Hayırlısı Feyzosumunannesi hayırlısını olsun canıö ben daha olmadım ama dün tekrar kan verdim yoktu rabbim istediğimiz zamanda hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah