Herkese selamlar. 18 günlük bir kızım var sürekli emziriyorum fakat kızım doymuyor. İlk günlerde emzirmekle zorlandığım için hastanede mama takviyesine başladık mama da veriyorum emziriyorum da sütümü de günde bir defa iki göğsümü de 20şer dakika elektrikli pompa ile sağıyorum fakat sütüm az geliyor. 40-50 cc civarı geliyor toplam iki göğüsten. Amacım sütümü çoğaltıp mamayı kesmek. Süt arttırıcı şeyler yiyip içiyorum (badem,kuru dut çayı,rezene,tahin,hurma,bol su)ama fayda etmiyor sanırım . Başka neler önerirsiniz