Kızlar yazklasik 2 3 hafta önce diş çıkarıyor diye gece uyumadan önce 2 3 gün calpol verdim ağrısı oluyor diye, tam o dişi patladı rahatladı derken bu sefer de abisinden hastalık geçti 5 gün iburamin kullandık 4 5 gündür ilaç kullanmiyor sadece ama 2 3 gecedir ne uyuyor ne de gündüz duruyor elleri ağzında köpek dişleri geliyor sanırım, çok ağlıyor sürekli ağlıyor kucak istiyor bı derdi var ağrısı var belli yani gece de 15 20 dk da bir ağlıyor uyanıyor memede sakinliyor. Annem gece uyutmadan biraz ağrı kesici ver rahatlasin bebek diyor ama bu ara çok ilaç kullandı vermek istemiyorum alnapayim bilmiyorum