elisaazrasila03 doğdugumuz andantibaren sarılık oluştu emmed ememedi ilk bi kaç gün ilk kontrole gıttıgımızde takip edildi emzirmem yetmedi mama takviyesi vermiştm daha sonra tekrar test yapıldı baya yuksek cıkmıstı 22 lerdeydi yanlıs hayırlamıyorsam asla uyanmıyordu cimcikliyordum acıtmayacak sekilde tabi burnunu sıkıyordum ıslak bezle sılıyordum yok uyanmıyordu zar zor agzına memeyı zorla verıyordum fototerapide kaldık 24 saat orda düştü yanımda odada cok zor bol bol emzirin gerekirse mama verin allah şifa versin