Sadeturkkahvesi Ahh o 2 yaş.. bitmek bilmeyen neden soruları, inatlasmalar, bende yapmak istiyorumlar, ben yapabiliyorumlar,yapamaması gereken şeyleri inatla yapmalar,işine geldiği gibi laf ebeligi yapmalar, neden yapmaması gerektiğini ona açıklarken lafı değiştirmeleri, ama ben küçüküm o çöpü atamamlar bla bla blaa.. böyle gider.. 31 aylıktan selam.. o baş o dişler daha çok ağrayıp sıkılacağa benziyor