snglshum Merhabalar kızıma mama sandalyesi almak istiyorum ama bu konuda hiçbir bilgim yok. Araştırdım ama pek de bir şey bulamadım. Kullanıp çok memnun olduğunuz marka model varsa yazar mısınız?
okuyor snglshum 19 aylık olacak yakında ilk günden beri Ikea kullanıyoruz. Temizliği aşırı kolay. Ne seçerseniz seçin en kolay temizleneni seçin 🌸
mehtapppppp snglshum bende ikeanınkini kullanıyorum temizliği çok pratik içine sünger yaptırdım bide kolay taşınması için tercih ettim yerde kaplamıyor
ipekkagan snglshum Ben geçen gün joie mimzy LX aldım güvenli baya ama biraz ağır sanki.Kullanmadık henüz.Arkadaşlarım kullanıyor diye aldımm.Bakalım memnun kalacak mıyım