Kızlar yorumlarınız için teşekkür ederim cevap veremedim sancıdan dolayı yine hastaneye gidip iğne yaptırdım🥺 nöbetçi doktor çapa da bununla alakalı sinirleri kesiyorlar ağeın olmuyor bi oraya git dedi son çare gidicem, benim gibi olan varsa gitsin bi Ümit geçer belki😔