Reklam almaya gelince, 10 dakikada bir reklam verince tıkır tıkır çalışıyor masallah. Ama arama yerine bir sorunumuzu yazınca ne kadar alakasız başlık varsa hepsi çıkıyor. Şimdi moderatörler gelip “ teknik bir sorun annemiz ” yazar ama aylardır var bu. Keşke reklam almaya ugrasildigi kadar birazda uygulamanin iç sorunlarıyla uğraşilsa