aysoh aselduha44 gecıcek cok zor ama onların bir suçu yokki onlar kendilerını anlatamıyorlar sızde bunalıyorsunuz haklı olarak ama hepsi geçince hatırlanmıyor bile
aysoh Sefa-Eda benımki o değildi kolik maması evolvia ac markası v hıc bır yerde satılmıyor özel getirtiyorsunuz
Sefa-Eda aysoh evet biliyorum aylarca biz de kullandık Evolvia Ac mamayı da EvdeEczane sitesinden alıyorduk