kızlar 40 kiloyala hamıle kaldım 54 le doguma gırdım cocuk emzırıyorum eskı kıloma hızla dondum suan 44 kıloyum cok zayıfım cocuk emzırıyorum ne yapmalıyım dogl yolaa nasıl kılo alabılırım lutfen bı bılgınız varsa yardımcı olun yemem gayet yerınde gecen hafta dahılıyeye gıtım butun vıtamınlerın sıfır dedı b12 vıtamının yasına gore cok dusuuk dedı ılac yazdı kulanıyorum bı haftadır bı ılgısı varmıdır acaba vıtamınsızlıkle