Gozby Hilal2302 ilaç ya da vitamin kullanıyor musunuz? Bazen kullanılan ilaçlar da etki ediyor. Eğer içiniz rahat etsin istiyorsanız da acilden girip bir idrar tahlili yaptırın enfeksiyon varsa çıkar.
gencmom_ Hilal2302 ay bizim ki de kokuyordu buram buram açmadan geliyordu kokusu idrar testi falan yapıldı en son bezi değiştirdim rahatladım koku gitti