Elays_ Merhaba devlet anaokuluna giden ve yemek olmadan aidat aliniyor mu sizden bir de kahvalti veya ogle yemegi veriliyor mu?
Nsn06 Elays_ evet aidat tekrar başladı. İllerde komisyon kuruluyor ve yemekli- yemeksiz diye tavan ücretler belirleniyor. Bizim ilde yemeksiz 600 yemekli 980. Ücretler ilden ile değişiyor ama almak mecburi. Okulların kafasına göre yaptığı bir şey değil
ikikuzum Yemek var aidat veriliyor .hem yemek hem de personel parası bu aidattan karşılanıyor işkurli tek personel yetmiyor koca okula çünkü .sizden de muhtemelen personel parası veriliyordu yemek yoksa bile
Elays_ Laden bizde oyle yazdirirken vermistik ama simdi yemeksiz aidat isteniyormuş merak ettim normal mi bu diye
Laden Elays_ yani bilemiyorum aidat kalktı deniyordu bu sene için. Belkide geri gelmiştir henüz bize bir şey denmedi. Ne kadar istiyorlar peki?
edsn1 Elays_ evet bizim okulumızda da yemek verilmiyor ama aidat olmadan maalesef masraflar karşılanamıyor okullarda yeterli temzilik personeli yok onların paraları bu aidatlardan karşılandığı için mecburen toplanmaya başladı tekrar
birkucukkuzucuk Anasınıfı öğretmeniyim, evet kalkmıştı aidat ama katkı payı adı altında geri getirildi. Yemekli yemeksiz olarak ayrı ayrı tavan fiyat belirlemiş iller, okul bu tavan fiyatı aşmayacak şekilde aylık ücret isteme hakkına sahip şu an
nevermore Elays_ mevcuda göre değişmiyor il milli eğitim müdürlükleri belirliyor fiyatı, ona göre alınıyor.