Bebeğim 2 aylık olacak 2 gün sonra. Gündüz uyuduğu zamanlar gaz sancısı ile irkilip hemen uyanıyor hem de çok ağlayarak. Ne yapacağımı bilmiyorum bana yardımcı olur musunuz? :/ uyku süresi maksimum 15 dk oluyor. Gece gündüze göre nispeten daha iyi ama uykusu çok çok az genele bakıldığında