melegininannesi38 Kızlar hero baby meyve püresi de 4 + itibaren yazan 3 bitip 4 e dönünce mi 4uncu ayı doldurunca mi başlanıyor ilk bebeğim tecrübesizim de
pasaklisinkukuli melegininannesi38 o aylarda verme daha ek gıdaya bile alışmamış bebek altı ayı bekle
ArvenMom melegininannesi38 doktorunuza danışmadan vermeyin bence ve daha küçük 6 ayı bekleyin başlıycaksanızda doktor kontorlünde olsun
-sozdemir melegininannesi38 4. Ayı doldurunca demek ama ek gıdaya geçiş 4-5-6. Ay ne zaman olacağını doktorunuz söylemeli
-sozdemir melegininannesi38 ayrıca evde cam rendede elma rendeleyip veya havuç haşlayıp ezip onunla elma karıştırıp verseniz daha sağlıklı olmaz mı? Markette satılan şey çok mecburi yolculuk vs gibi acil bir durum olmadıkça almak mantıklı gelmiyor
melegininannesi38 pasaklisinkukuli canım kilo durumu sıkıntı memeyi emiyo ama kilo almiyo normal formül mamayi da red ediyo istemiyo ne yapacam şaşırdım
melegininannesi38 ArvenMom zaten doktor kontrolünde başlarım kilo sıkıntısı var geçen pazartesi 4400 idi bugün tatildi 4440 olmuş sadece
pasaklisinkukuli melegininannesi38 canım yine de onlarla. Olmaz doktoruna danış ek gıdaya başla ama yoğurt sebze vb deneterek başla üç gün kuralına göre mamassını değiştir tadını eevmiyordur
ArvenMom melegininannesi38 üzüldüm umarım kısa zaman da toparlar emziriyorsanız sütünüz yaramıyo olabilir mama veriyorsanız mama yaramıyo olabilir doktor ilk mama değişikliğine gidebilir yada özel kama verebilir bunun için belki yada ek gıda tadımlarına başlayabilir
melegininannesi38 ArvenMom ya mama yese yariyo ama mama yemiyo mama reddi var şuan bütün mamaları da denedim aynısı yapiyo
ArvenMom melegininannesi38 mama reddi benim kızımda da oldu 4 ay atağında valla zorla yedirdim şırıngayla ağzına sıka sıka beslediğimi biliyorum onun sağlığı için yapmıştım ağlaya ağlaya yemişti şükür geçti o günler
ArvenMom melegininannesi38 dene valla kaşıkla içmiyorsa mecbur çek şırıngayla ağzına sok sık yavaş yavaş yapıcak birşey yok sağlıkları için