The_paues benim de kızım sarılık geçirdi. Korkmayın ama mutlaka yapmanız gerekenler var. Birincisi uyusa da uyandırıp beslemeniz lazım. Benim kızımda uyanmıyordu sarılıktsn dolayı. Topuğuna çok hafifçe vurun Altını açın kollarının altına nemli pamuk dokındurun gibi givi ama uyandırın mutlaka. En fazla 2 saatte beslenmesi lazım sizin bebeğinizin sarılık nedeniyle. Daha da fazla emmesi lazım yani. Ben önceden süt sağıyordum uyurken. Önce emziriyordum sonra sağdığım sütü veriyordum hala alıyorsa mama veriyordum. Doktor dediği için doktor demeden mama vermedim. 15 gün kontrolünde kilo alımı iyi satılık düşmüş dediği için hemen bıraktım. Ama önce emzirip sonra sağdığım sütü içirmeyi 1 aydan fazla yaptım sütüm artsın kzım iyi kilo alsın diye. Kaşık biberon ile verdim hep meme reddi oluşmaması için normal biberon hiç vermedim. Devamlı aranır yenidoğan bebek her seferinde emzirin mutlaka yoruldum falan demeden ilk zmaanlar biraz böyle geçiyor sonra her şey düzene girecek merak etmeyin.