melegininannesi38 Kizlar mrb bebeğim.geçen hafta pazartesi günü 4400 idi bugün gittim 4440 çıktı bu sürede mamayi Red eddi sadece emdi kilo almamış sizce doktora gidip görüşmem gerekli mi
mutl Kızlar selam bizde bugün 2.5 aylık olduk geçen hafta 2.ci ay aşısını oldu ondan sonra gündüzleri uyuyor yarım saat olmadan uyanıyor sizler yasadinizmi böyle seyler
Ceylan388 mutl ay az önce bende böyle Bi başlık açtım benim kızımda öyle gündüzleri uyumuyor hiç aşıdan önce çok güzeldi uykusu saçma sapan ağlıyor gerçekten artık sinirlerim bozuldu 😰🥲