Kızlar bebeğim 22 günlük oldu. Gaz sancısı bazı günler çok oluyor bazı günler olmuyor. Gazı varken saatlerce rahatlatamıyorum çok ağlıyor Biogaia damla almıştık ama o da anında rahatlatmıyor. Ben de hergün rezene çayı içine kimyon da atıp kaynatıp içiyorum. Bugün bi çay kaşığı kadar bebişe de verdim. Rahatladı gibi ondan sonra. Sizler ne yapıyorsunuz gazı olunca