srntrkli22 bence çok iyi bir durum keşke benimki de seçse gerçi benim bebek 3 aylık kimin kucağına gitse gülüyor kimse ellemesin sevmesin istiyorum bende tam aksi gibi 😤 konuşmaya çalışın beraber oturup oynayın arkadaşlarıyla ilk etapta yavaş yavaş alışacaktır sanıyorum iletişim ile çözersiniz