Hanımlar ilk bebeğim oğlum ben 2 senelik evliyim suan 6.5 aylık öksürme sesinden , azcık yüksek sesten ağlıyor ama geçtiğimiz pazar günü moralim o kadar bozuldu ki oldu olası babamda durmuyor insanlar sevmek istiyor sessiz olun diyorum daha odaya giriyor 5 saniye alıyorlar sanki bir yerini kesmişler gibi ağla ağla ağla helak oğlu zor susturdum ailem de üzülüyor. kardeşimin de 5 aylık kızı var ister istemez kafalarında kıyas ederler diye düşünüyorum daha çok üzülüyorum.. şöyle ki oğlum babasına güler bana erkek kardeşimde durur annemde çok çok nadir bendeyken gülümser sadece ama babam gibi adam şirinlik yapıp kesini kısarak sevmek istese kıyamet kopuyor. Aksine marketteki kasiyer kızın ceee yapmasına kahkaha atıyor aynı zamanda ? Neden olabilir acaba başına gelen var mı 😔