Dileekp ben doğdu doğalı hem emziriyorum doymadıgını görürsem mama veriyorum. Bestlak damla, dut kompostosu, hipp cay, promalt alkolsüz malt icecek hepsini denedim. Sanırım en cok promalt iceceginin faydasını gördüm, ebebekte satılıyor canım 24 al 12 öde kampanyası da var. Bir de hergun mutlaka koca bir kase bol yeşillikli salata yiyorum. Bazen azalıyor bazen cok iyi hissediyorum kızım mama bile istemiyor. Emdigi kadar icmek istediği kadar yeter insallah sütüm😊