Susamm Merhabalar. Ayak bas parmagimdaki tirnagimin dibi 2 aydır ağrıyor ve tirnak uzamıyor. Tirnak dibine bastrnca iltihap çıkıyor. Bunun için hangi bölüme gitmem lazım bilen var mııı????