Hkkk benim bi arkadaşımda ilk çocuğunu 9 ay kadar silikon uçla emzirdi sonra sütü azaldığı için emziremedi, ikinci çocuğundada 9. Aya yaklaşmak üzere bu sefer silikon uçsuz emziriyo fakat yine sütü azalıyo. Çok da uçla alakalı bişey değil anladığım kadarıyla. Tabi ki etkisi olabilir ama illa azaltacak ye de bi kaide yok. Bende 1 aya yakın kullandım son 10 günde bıraktık, hatta çok acırsa ara ara yine kullanıyorum.