Selam güzel anneler kızım kreşe başlayalı 3 ay oldu tam zamanlı kalıyor haftanın 3 günü gidiyor maalesef okulda hiçbirşey yemiyor varmı bnm gibi anneler ? çok yemek seçiyor yediğindede gıdım gıdım 2 kaşık atsa ağzına bir tabak dolusu yemek yedi sanacağım bu gidişle kreşten almayı düşünüyorum
Sizinde fikirlerinizi merak ediyorum