Bebeğim 6 aylık kilosu en son 7290 dı sma optipro kullanıyorum memnundum mamadan ayda 690 gram falan aldırıyor fakat mama çok kusturmaya başladı bebeğimi bende hipp organik combiotik mamaya geçtim fakat kilo aldırmıyor diyen çok fazla acaba kullanıp memnun kalan var mı deneyimleriniz nasıl