iki_prens_annesi daha dün endoskopi yaptırdım anestezili. Hiçbir şey hissetmedim sonrasında da normal yemeğimi yedim. Bende de gastrit çıktı doktor ilaç verdi. Mide ve sırt ağrınız,gaz vs gastritten kaynaklıdır belki endoskopiden olduğunu sanmıyorum benim günlerdir o şekilde ağrıyor çünkü. Benden parça alınmadı ama parça alınması yapar mı bilemedim canım.