minikayaklarr Anneler bebeğim beş aylık ailecek grip olduk oğlumada geçmiş dün doktora götürdüm boğaz enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi beş gün kullanmamı söyledi siz bebeğinize antibiyotik verdiniz mi
Kuzularinanasi minikayaklarr bogazi beyaz sismis mi.eger oyleyse ve atesi de varsa antibiyotik tabiki kullanin gecmez yoksa daha kotu olur
minikayaklarr Kuzularinanasi evet canım aynen dediğin gibi o yüzden buraya da sormak istedim herkes antibiyotik vermeyin diyor ama ateşi dusmeyince mecbur artık
Dahabirmavi minikayaklarr benim bebeğim de ara da öksürüyor burun akıntısı da hafif var ama ateşi huysuzluğu yok umarım ilerlemez ya