Erva1234 Bazı çocuklar da sürekli karın ağrısı oluyor benim gorumcemin ogluda 1 yaşından itibaren çok karn ağrısı cekmiti taki 6 yaşına kadar sonradan düzeldi bazı çocuklar gaz problemini çok kolay atlatamiyo görümcem de özel hastanelere kadar gitmişti ama sebeb bulunamadı çok şükür iyi çocuk yok şikayetleri sizinkide belki buna benzer biseydir çok geçmiş olsun Rabbim sabır versn