Merhabalar, Aylardır kullanmıyordum uygulamayı ama bişey sormak için tekrardan geldim..
Oğlum 1yaşında. 6.ayda kan damlası kullanmaya başladık. 8.ayda doktorumuz kan tahlili yaptı değerlerin çok düşük olduğunu görünce kullanım miktarını 2katına çıkarttı. 2ay sonra tekrar kan tahlili yaptırdık sonuçlar hiç değişmemişti. Bu kez ferro sanol kan şurubu verdi 2ay kullandık, sonuç yine 6.aydaki değerlerle aynıydı. Şimdi başka bi kan damlası verdi 2ayda bunu kullanın yine bakalım değerlerine eğer yine aynı olursa nedenlerini araştırmaya başlayacağız dedi. Buzamana kadar kullandığımız kan ilaçları hiç yanıt vermemiş. Ailede akdeniz anemisi olup olmadığınu sordu fakat eşimle ikimizin ailesinde de yok. Var mı aynı durumu yaşayan.?
Özeldeki doktorumuzu bırakıp direk araştırma hastanesine mi gitsem diye düşünüyorum. Bide son 2ay daha deniyim buda sonuç vermezse gideriz diye düşünüyoruz. Burdaki tedaviyi bırakıp gidersem ordada 0dan başlanıp vakit kaybı yaşamakta istemiyorum. Kafamız çok karışık :(
Rabbim evlatlarımızı korusun tüm hastalık kaza belalardan🙏