Kızlar bebeğim bu aya kadar mama + meme olarak gidiyordu fakat şu son 2 haftadır mamayi Red ediyo anlamış değilim.geçen hafta cuma günü 4400 idi kilosu bugün gittim 4440 sadece anne sutu 1 hafta kilo almamış sadece 40 gram almış ben ne yapacağım kızlar ya bi çözüm üretirmisiniz mama reddi icin aceba mamayi mi sevmiyor diye aptamil kullaniyordum bebelac golda geçtim.ama yok yani onunla da alakası yokmuş