Bebeğim ek gıdaya geçtiğimizden beri yemeklerini güzel yerdi hiç sorun yaşamamıştım. Başlarda sevmediği şeyler olmuştu ama sonrasında yemişti alıştıkça. 1 aydır yemek yedirmekte zorlanıyorum. Kahvaltıda ve ara öğünlerde sorun yok onları yiyor yumurta, pankek, kuymak vs. Ama yemek yemiyor elleriyle ittiriyor kaşığı. Önceden yediklerini de yemiyor yeni yaptıklarımı da. Püre olarak da başlamamıştım ek gıdaya hep taneli yemişti desem ki pütürlü o yüzden yemiyor ama buna alışık zaten kaldı ki yemeyince blender edip çorba haline getiriyorum yine yemiyor çok üzülüyorum. Başına bu durum gelen anneler neler yaptınız nasıl geri yedirdiniz yemekleri? Ben bir elimde ekmek tutuyorum onu verince ağzını açıyor öyle zor bela yarısını yediriyorum ama bu da doğru değil biliyorum 😢