Bebeğim 9aylık. Sol mememdeki süt akış hızı daha fazla. Solu emerken memeyi bırakmadan tuhaf hareketler yapıyo. Kalkıyo düz kucak pozisyonuna geçiyo vücudunu kucağımdan sarkıtıyo falan kıpır kıpır yani. Uykuya geçişte sağı istiyo. Acaba tok olup çok süt gelmesin istediği için yapıyo olabilir mi? Veya başka fikri olan?