Kahvaltı da : yumurta, zeytin, salatalık
Bazen bebek irmiği pişirip içine yumurta sarısı ve meyve karıştırıp veriyordum bazen sadece irmik ve meyve karıştırıp veriyordum yada karıştırmadan verdiğim de oluyordu biraz bebe bisküvisi koyuyordum. Yada eline veriyordum. Tahin vermeye başladım ama ekmeğe batırıp verince sevmiyor ıslaninca yemio ekmeği. 😍 Pankek yaptım bir kaç kec patates köftesi varmış bebekler için onu yaptım az yağda kizartim eline verdim
Çorba olarak : yoğurt tarhana çorbası ve mamma markasından balkabakli çorbayı yaptım domates çorbası bir iki kaşık tattı tavuk çorbası yaptım salçasız havuclu patatesli tavuk çorbası bunları içti.
Mercimek çorbası vermek istiyorum kendimize yaptığımızdan versem olur mu ya içine tuz atmadan ayirsam versem yada kendimize çorba yaparken az ayirsam sonra tuzunu atsam onu icirsem kafam karışıyor benim salça vermemek mi lazım yada baharat yememesi mi lazım
Tuz şeker doktor yasak dedi evet ama ben anlayamadım ne yapmam gerek çevremde herşeyi ona özel yapma böyle alırsa zor olur kendi yediginizden ver diyende var kendi yediginizde tuz var ayır ona kendi yediginizden ver ama tuz atma diyende var amannn ver kendi yediginizden tuzsuz yemek mi olur bırak 10 aylık olmuş siz ne yiyorsanız aynısını yesin deyse sonra çok yemek seçer biz nasıl büyüdük diyende var ben karar veremiyorum hangisi doğru
Ara öğün olarak meyve püresi yaptım meyvelerden suda haşlayıp süzgeçten geçirip verdim yoğurt verdim.
Tavuk yapınca eline tavuk veriyorum
Meyve olarak yiyor çok şey muz elma armut üzüm çoğu meyveyi seviyor şükür