Kızlar 2 aylık bebeğim var boynunu doğduğundan belli tek tarafa çevirmek istiyor 15 günlükken doktora gittim bişey olmaz diğer tarafa yatır dedi dünde gittim ama başka şeyler çıktı boynunu sormayı unutmuşum ayın 22 sine tekrar randevu aldım umarım tortikollis değildir ama bence öyle iyice arttı bebeğim sadece sola bakmak istiyor bunu yaşayanlar biraz deneyimlerinizi paylaşın lütfen nasıl bir tedavi uygulandı iyileştimi bebekler kaç ay sürdü iyileşmesi umarım geç kalmamisimdir salak gibi unuttum boynunu söylemeyi 🥺