Ysgl26 EyleM123- kısır mı. Ne çirkin bi laf bu. Eşinize diyosunuz bir de.. hayret çok ayıp ya insanlara da eşim kısır diye bahsetmiyosunuz inşallah..
benoyleuygungordum___ EyleM123- kısır demeyin o zaman ikisi çok farklı şeyler Sperm artırıcı şeyler kullanmalı yada tüp bebek
GezginPaNDa EyleM123- tedavi ile az sayıda spermin kalitesi artırılıyor ve gebelik gerçekleşiyor. Arkadaşimin eşi çocuk düşündükleri zaman 3 4 ay ilac tedavisi alıyor. Bu şekilde 2 çocukları oldu .
Aslananne1 EyleM123- kısırlık ayrı sperm sayısı düşük demek ayrı kisir demek hiç çocuğu olmaz tedavi ile de olmaz ama sperm sayısı düşükse tüp bebek ile tedavi yoluyla şansı var
zeynep91 EyleM123- kısır sperm çıkışı hiç yok yani 0 onlara deniliyor yanlış tabir etmişsiniz.. Benm eşimin düşüktü değerleri 2 kez normal yolla gebe kaldım kiii ay bana çok dokundu asla eşimi kısır olarak görmedm çok çok kötü bu cumle
EyleM123- Ysgl26 ne kadar ruh hastası insanlar varya tıpta ayıp mı olurmus benim eşim de değil ayricaaaaaa
Ysgl26 EyleM123- ruh hastası sizsiniz. Ayrıc kiminse kimin ne farkder ayıp.. hem bahsettiğiniz durum kısırlık değil hem tıp bilginiz yok hem ahlam kesiyosunuz
zeynep91 EyleM123- sadece toz vitamin takviyesi kullandı elim maxigoydu galiba baskada tedavi görmedi
1aysekaplannnn Ysgl26 bence birine kısır diyen bir insanla laf dalaşına girip seviyeni düşürme canım 😉
EyleM123- Ysgl26 kadın kadının düşmanı olabilir mi yaa burda insan gibi post açıp soruyoruz danışıyorz ne kadar konuşmayı bilmiyorsunuz