Esimle sorunlarimiz var bosanacagiz ben annemin evindeyim cocugun ciddi denecek rahatsizligi var doktora ankaraya goturecektik birlikte randevu aldik daha sonra goturmeme karari aldi aramizdaki sorunlari bahane ederek son gunde msj atmis gidecekse cocuk goturem diye doktora ben ailemle gittim simdi cocugu gormek istiyor polisle gelirim diyo bosanma davasi acilmadi oyle bi hakki var mi