Ya yoruldum tükendim yarı kırkı çıksın düzelir yok 1 ay olsun düzelir yok 3 aydan sonra rahatlarsın yok 4. Aydan sonra düzene girer şimdi 4 ay 3 günlüğüz gün içinde oyalamak zor ne zaman ağlamadan dururlar tahmini 😵💫😬🫠 oyuncak oynarlar vs gerçekten hep böyle mi geçecek yaa bu kadar zor olmamalı 🥹 birde felaket tellalları yok emeklesin bi yok yürüsün bi o zaman görürsün diyip iyice moral bozuyorlar