Aybars_m Kızlar merhaba. Bebeğim yoğun gazli ve kabız olduğu için doktorum Aptamil comformil mama onerdi. Ancak dışkılama da bı düzelme olmadı. Comformilin içine zeytinyağı koysam bir zararı olurmu sizce? Deneyen var mi?
T-24 Aybars_m belki zeytinyağı ağır gelebilir küçük çünkü benim oğlumda kabız ama 7 bucuk aylık doktor laxafiber diye probiyotik verdi toz mamaya katılıyordu hiç fayda olmadı ve duphalac surup veriyorum birde kayısı kaynatıp püre olarak veriyorum tabi sizin bebeğiniz küçük en iyisini doktor karar verir
nagehanyorulmaz günde 1-2 çay kaşığı katabilirsiniz kabız mı kaka mı yapamıyor yapınca yumuşak mı ben de ilk bebeğimde kullandım conformili 1 hafta 10 gün sonra daha iyi düzene girer demişti doktorum öyle de olmuştu
Aybars_m nagehanyorulmaz kakasını yapamiyor. 3 4 günde bir yapiyor. İlk dışkısı biraz katı çıkıyor ama sonra cıvıklasıyor. Neredeyse 2 aydır kullanıyorum canım ya. Bı gelişme yok şuan 😔 çok huzursuz oluyor kuzum
nagehanyorulmaz [bilinmeyen] bi de aptamil prosyneo maması var ben normalini veriyorum ebbeğime ama yiğenime önerdiler kaka sorunu çözüldü aklınızda bulunsun bi tek eczanede satılıyor