Bebeğim grip oldu ateşi çıkıp duruyor burnu tıkalı sürekli burnunu açıyorum rahatliyor gene tıkanıyor ateşi vardı dus aldırdım kendine geldi burnunu sürekli açsam bir sknti olur mu aceba yada onu rahatlatcak ne yapayım lütfen söyleyin çok durgun cok üzülüyorum hastaneye götürcez eşimi bekliyirum o gelene kadar napmaliyim