Oğlum 50 günlük sünnet ettiricez dudak bağı da var dil bağı değil üst tarafta dudak bağı, bunu aldırmazsak sorun olur mu başına gelen var mi aldıran veya aldırmayan bilgi verir misiniz ?
Özele gittik bunun 5 bin tl istediler bize fazla geldi sünnet için hadi neyse dedik çocuk doktorumuza video atıp gösterdik dil bağı olsa mutlaka aldırın ama bu çok önemli değil dedi doktorumuza güveniyorum bu arada ama yine de söz konusu evlat olursa yaptırsam mi da demiyor değilim