Götürmedigim psikatriye gelisimsel pediatri kalmadı biri dikkat eksikliği için vitamin verdi 3 ay verdim az belki etki etkmistir biri de cok ozguvnenli dedi buda okul.hayatinds sıkıntı olur dedi hareketli kötü birseh görsün yada duysun hemen yapıyor bizi dinlemiyor hayırı kural bilmiyor bazen yapıyor ama bazende hele ki kaynanamlarda sinir hastası ediyor ordan artık güven mi alıyor ne