23 günlük bebeğim bar anne sütü artı hipp comfort mama kullanıyorum günde 1-2 kez 50 ml şeklinde. 4 gündür büyük tuvaletini yapmıyor normal mi sizce ya çok endişeleniyorum :( dün ve bugün mamasına zeytinyağı koydum bi damla. Hafif gazı vardı damla kullanıyorum gazı çıkıyor ana kaka yapmadı