KrasavcikMalcik daha 3 aylık bebeğim ama ilk 1 ay aşırı zordu. O kadar zorlanacağımı sanmıyorum hiçbir evrede. Dikiş acısından yerimden kalkamamalar, saat başı emzirmeler. Uykusuzluktan bebeğimi görüyordum her yerde. Pikeyi almışım bacağımın arasına, pikeyi bebeğim zannettim sıçrayarak kalktım baktım beşiğinde yatıyor. Bir de gardrobun kapağı açık kalmış, dolaptaki kıyafetleri bebeğim sandım ama eminim o olduğundan. Allah allah diyorum dolaptaki bebekse beşikteki ne. O kadar kafayı yemiştim uykusuzluktan sürekli halüsinasyon 😂