yldrmbkt1 Daha önce de açtığım bi başlık ama hala devam ediyor ve artık tükendim. Nolur yaşayan duyan gören birileri yazsın napmak lazım nasıl düzelecek ağzında bekletiyor çiğnese bile yutmuyor. 2 lokma yedirmek 1 saat sürüyor
Minik-prenses yldrmbkt1 Benim kızımda öyle ne yaptıysam bu huyundan vazgeçiremedim bi yemek yedirmek 2-3 saatimi alıyor
yldrmbkt1 Minik-prenses aynı bizde de yediği de iki lokma ona rağmen. Delirmek üzereyim artık her yemek sonrası ağlıyorum niye böyle yapıyor diye. Çorbayı bile tutuyor ağzında çiğnese bile yutmuyor yemekleri. Sizin ne kadar zaman oldu
Minik-prenses Kızım 21aylık 10aylıkken falan başladı acaba yutamıyor mu diye doktora da götürdüm hiç bişey çıkmadı yemek istemediğindenmiş . Zorla da olsa sabırla veriyorum yapacak bişey yok malesef