Bebeğim 1 ay 5 günlük doğduğunda ilk 2 hafta gece uykusundan ben kaldırıp emzirdim son 2 haftadır da kendi sanki alarm kurmuş gibi 2 saatte bir kendi kalkıp meme istiyor sanırım bilmeden uyku rutini oluşturduk gece en geç 11 gibi gece uykusuna yatıyor sonrasında 1 buçukta kalkıyor meme emip uyuyor bidaha 3 buçukta kalkıyor yine emip uyuyor sonra 5 buçuk derken sürekli 2 saatte bir kendi uyanıp meme istiyor ve emip kolaylıkla uykuya geçiyor bu ayda düzen olur mu uyku rutinine 4.aydan sonra başlamak gerektiğini okumuştum fakat sanırım biz ilk aydan rutin oluşturduk gece meme veriyorum sonra altını alıyorum kundaklıyorum ve diğer memeyide veriyorum gazını çıkartıyorum kendiliğinden uyuyor bir aylıkken düzen oluşturan oldu mu