Deletedmom_100 İndirim gören söylesin kızlar bu ne yahu her ay fazla fazla zam koyuyorlar 400 lira mı olur bir kutu 800 gram bu kadar olmamalı ya
yildizmom-2023 Deletedmom_100 gerçekten çok pahalı hergun vermek zorunda kalanlara Allah yardım etsin vala. şu doğum yapıldığında yatan süt parasi keşke her ay yatsa. sanki sadece 1 kere mi emziriyoruz
Irmakmelegim Deletedmom_100 valla artık benim mama alma durumum son buldu kziim 27 aylık artık bri ay önce mama içmeyi tamamen bitirdik gece ve gündüz dail en son 400 gr sma comfort 3 320 to almıştım son mamasını artık bizim mama sürecimiz bitti
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_100 400 gr yine uygun 500 600 TL ye alan var yani ebebekte 800 gr 480 TL
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_100 hangi mamayı alıyor sunuz evolvia 1000 gr aldım 358 TL falandı İnternetten alıyorum ben
Dimplesbaby Bizim burda eczane kampanya yapmış 900 gr aptamil 335 tl tüm numaraları vardı son kullanma tarihine baktım seneye mart ayında bitiyor baya uygun geldi bana
sadeturkvatandasi Elimde sma 3 optipro 800 gr var hiç açılmamış son kullanma tarihine daha çok var isteyen olursa 230 tl ye dolaptan satabilirim.
Kubraaybars Deletedmom_100 trendyolda aptamil 1 numara 1.200gram*3 ü 1617 tl ben böyle toplu alıyorum daha uygun oluyor yani totelde 3600 gram mama oluyor https://ty.gl/vyyx3fsami
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_100 evolvia daha uygunmuş İnternetten alıyorum ben 400 TL den aşağı mama yok malesef 480 ebebekte VS