merve_uraz 11 aylıkken sağlık sebebiyle bıraktırmak zorunda kaldım, benimki konuşmayla da anlamadığı bi dönemde olduğu için ilk iki gün çok ağladı, uykuya da memeyle geçiyordu kesmeye mecbur olduğum için psikolojik olarak kolay oldu ama bedenen biraz yordu özellikle uyutma zamanı geldiğinde. Önce sirke sürdüm verdim emmeye devam edince yarabandı yapıştırdım açamadığı için kolay oldu ama yarabandı işe yaramasaydı sabır taşı deneyecektim 😅 herkes onla kolay bıraktırmış