cikolatam benim kızım yemek istemediğinde yiyecekleri önüne koyuyorum. Kimi zaman parçalayıp saçlarına sürdü, gözüne soktu, kimi zaman yere attı, kimisinde de ağzına attı. Günde 4 kez yıkadım ama bir lokma da olsa yedi. Böyle böyle alıştı. Bireyselliğini kanıtlamaya çalışıyorsa bırakın sonuna kadar deneyimlesin. Zaten yemiyorsa daha kötü ne olabilir ki?