Oğlum 18 aylık 10 gün oldu memeden kestim aslında kesme sebebim hamileyim ve sütüm eskisi gibi değil gelmiyor kadar az ve çok ısırmaya başladı . aşırı devam sütü tüketiyor yada bana mı öyle geliyor bilmiyorum 20 kutu bitirdi . 9 buçuk gibi uykuya geçiyor ama sabaha kadar ⅚ kez uyanıyor süt vermemek için ayağımda sallıyorum yada masaj yaparak uyutmaya çalışsam da yine 2 kez yada 3 kex süt veriyorum ve uyanınca yine süt istiyor . Gece uyanmasını nasıl önleyeceğim 🤷🏻♀️